Franciscusfeest voor de hele parochie

Op zondag 20 oktober vieren wij met de gehele parochie het Franciscusfeest om 10.00 uur in de Adelbertuskerk. Er is dan geen viering in de Engelmunduskerk. Het Franciscuskoor zingt. Na de feestelijke eucharistieviering is er tijd om elkaar te ontmoeten met koffie / thee en iets lekkers. En zijn er Franciscusactiviteiten! Bij de koffie is er een “Franciscus-kennis-quiz”. Wie gaat er met de beker naar huis? En verspreid in de kerk en het parochiehuis: spellen, knutsel, foto-shoot: alles in het teken van de heilige Franciscus. En … Franciscus zelf is ook van de partij!
Zondag 20 oktober vieren we tevens Wereldmissiedag. MISSIO Nederland vraagt dit jaar aandacht en collecteert voor Papoea-Nieuw-Guinea.