Openluchtviering 23 juni

Op zondag 23 juni om 10:30 uur is er voor de hele parochie een openluchtviering in de pastorietuin van de Engelmunduskerk in Driehuis. Er zal dan geen viering zijn in de Adelbertuskerk. Het is een Eucharistieviering met kinderwoorddienst met medewerking van het familiekoor uit IJmuiden. Na de viering is er tijd om elkaar te ontmoeten met koffie en thee.
Iedereen wordt gevraagd iets mee te nemen om te delen bij de koffie. Bij slecht weer is de viering binnen, in de Engelmunduskerk. Bij de kinderwoorddienst horen we het verhaal over Jezus en zijn
leerlingen die in een boot op een groot meer zitten. Ze komen in een zware storm terecht. De leerlingen zijn heel bang. En Jezus…die ligt gewoon te slapen! Als ze hem wakker maken,
komt alles goed. Jezus zegt tegen zijn leerlingen dat ze meer vertrouwen moeten hebben. Over wat er precies gebeurde op dat meer en over vertrouwen hebben: daar gaat het bij de kinderwoorddienst over.