Pinkenweekend

Op zaterdag 12 en zondag 13 oktober vindt de 91ste Pinkenweekend plaats in de OLVAB. Op zaterdag staan er buiten kraampjes met o.a. kaasjes, fruit, bloemen, vintage en wat al niet meer. In de kerk is er een boekenmarkt, curiosa, rad van fortuin, loterij en om 13.00 uur de goederenveiling waar spullen per opbod verkocht worden. Om 11.00 uur is er een muzikaal intermezzo waarbij zanger/entertainer PAKO optreedt. Kinderen kunnen cupcakes versieren. Op zondag is er om 10.30 uur een viering met medewerking van het Naaldkoor. Om 13.00 uur is er een klaverjas- en bridgedrive (aanmelden via: tel. 06-27072434 of via mail: loesduineveld@hotmail.com. De opbrengst wordt besteed aan het onderhoud van de Naaldkerk.