Vrijwilligersmiddag Naaldkerk

Tijd voor een feestje! Alle vrijwilligers van de Naaldkerk zijn van harte uitgenodigd voor een INSPIRATIE- middag op zaterdag 22 juni 2024. Het feestelijke programma ziet er als volgt uit: om 16.00 uur is de ontvangst met een drankje en een welkom door pastoor Floris. Daarna is er tijd voor POST-IT (we houden nog even geheim wat dit inhoudt) en vervolgens een MUZIKALE BINGO. Om ongeveer 17.45 uur gaan we door met POST-IT met pastoor Floris en Engelbert en kunnen we de stembanden laten trillen door middel van MEEZING-liedjes. Omstreeks 18.00 uur sluiten we de inspiratiemiddag af met een buffet. Iedere vrijwilliger heeft inmiddels een persoonlijke uitnodiging ontvangen en wij hopen op een grote gezellige opkomst.